בשמי נישה - כל מה שרצית לדעת
top of page
חיפוש

בשמי נישה - כל מה שרצית לדעת

הם נחשקים ומבוקשים בכל העולם, מה הופך אותם לכאלה? כל מה שרצית לדעת על בשמי נישה ולא העזת לשאול




בשמי נישה בעולם

הנה עובדה מעניינת: עולם הבישום צמח ממותגי נישה כבר לפני מאות שנים ונשכח אט אט עם כניסתן של חברות הקוסמטיקה הגדולות לשוק. אנשים העדיפו לרכוש מוצרים ממותגים וזנחו את אמני הבישום אשר ייצרו בשמים ארטיזינליים בעבודת יד. המגמה התהפכה בשנים האחרונות ובשמי הנישה הפכו לקטגורייה הצומחת ביותר בשוק הבישום העולמי אשר מגלגל מיליארדי דולרים בכל שנה. אז מה הם בעצם בשמי הנישה ומה ההבדל בינם לבין הבשמים הרגילים והמוכרים לנו?


מי מייצר?

בשמי הנישה מיוצרים לרוב על ידי חברות קטנות שזהו עיקר התמחותם. בניגוד ליצרניות הבישום הגדולות בעולם, או על מעצבים, סלבריטאים אשר מייצרים לעצמם בושם כדי להגדיל את ההיצע שלהם ללקוחות, כאן מדובר על יצרנים שזוהי ההתמחות העיקרית שלהם: ייצור בשמים. הרבה פעמים נראה כי מדובר ביצרנים עם מסורת משפחתית ארוכה בתחום, מה שתורם למומחיות רבת השנים בייצור בושם.


הפצה מצומצמת

את בשמי הנישה לא ניתן למצוא בכל חנות המוכרת בשמים. מראש, הייצור שלהם אינו המוני ומסחרי ותוכלו למצוא אותם בחנויות המתמחות בבשמים נדירים ויקרי ערך. בשנים האחרונות, בשל הביקוש הרב אנו עדים לתהליך מעניין של כניסת מותגי נישה נחשקים לרשתות גדולות בעולם וגם בארץ וכן לרכישתם של מותגי נישה על ידי קונצרנים גדולים בעולם.


חומרי גלם

בשמי הנישה יכילו לרוב חומרי גלם נדירים, באיכות הגבוהה ביותר שיש ובריכוזים גבוהים, מה שהופך אותם לעמידים יותר על העור ולבעלי נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה. לעומת בשמים המיוצרים בייצור המוני אשר יכילו חומרי גלם זולים יותר.


מחיר

בשמי נישה הם לא בהכרח יקרים יותר. ניתן למצוא היום בשמים אשר עונים על ההגדה של בשמי נישה ומחירם זהה למחירי בשמי המעצבים הנמכרים ברשתות. כמובן שככל שמדובר בבושם ייחודי יותר, עם חומרי גלם נדירים כך יעלה מחיר הבושם.


למי בשמי הנישה מיועדים?

לכל מי שמבקש להשתמש בניחוח כדי להדגיש את האישיות שלו ואת האמירה האישית. ולכל מי שאוהב את מנעמי החיים ולא מתפשר על איכות


פוסטים אחרונים

הצג הכול
הורדה (1).png

עולם הבישום מרתק אתכם?

גם אותנו! הרשמו לקבל את כל הפוסטים ישירות לתיבת המייל שלכם 

Let the posts
come to you.

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page