בושם אינטימי - כל מה שרציתם לדעת
top of page
חיפוש

בושם אינטימי - כל מה שרציתם לדעת

בושם אינטימי לאישה או לגבר - מסתבר שיש דבר כזה! בושם שמתאים במיוחד לשימוש ברגעים אינטימיים ויאפשר לך להתנהל בביטחון מלא בכל פגישה בכל שעה של היום.

בושם אינטימי לאישה
בושם אינטימי - להרגיש בטוחה בכל שעה

בואו נדבר רגע על חוש הריח. החוש הזה שגורם לנו לברוח, להימשך, לחלום, להיזכר.

בואו נדבר על החוש המטריף הזה. החוש שבזכותו כשבחור זר נכנס למעלית, עם הבושם הנכון, בשבריר שניה הוא לוקח אותי שנים אחורה לערב קסום אחד בגיל 16 ולנשיקה הראשונה... ואני מוצפת רגשות. איך זה קורה? מה הקשר בין חוש הריח לרגעים אינטימיים בעבר שלנו?

מאז ומתמיד ריחות מלווים את הרגעים הכי אינטימיים שלנו. כבר משחר ההיסטוריה, ריחות מסוימים נחשבו למעוררים - אפרודיזיאק. בחורבות פומפיי העתיקה נמצאו בקבוקוני בושם בחדרים שעוצבו למטרת יחסי מין, המצרים נהגו להתרחץ עם שמנים ארומטיים כהכנה לפגישות אהבים והשומרים פיתו את הנשים עם בשמים.

אבל ריח וזיכרון רגשי? מה הקשר?

מסתבר שברגע שאנחנו מריחים משהו, אותו ה"ריח" שולח קולטנים למוח והם נכנסים לאזור שאנו מכנים "האזור הרגשי", האמיגדלה. זה אותו החלק במוח שמפעיל אצלנו תגובות רגשיות או פיזיולוגית (למשל תגובות "הילחם או ברח" הידועות), אבל גם זה שאחראי על זיכרונות אמוציונליים. זו הסיבה שריחות שולחים אותנו כל כך בקלות אחורה בזמן לזיכרונות העבר.

ריח הוא נוסטלגי במיוחד כי בניגוד לזיכרונות אחרים, שיכולים להיות קשורים במחשבות, תמונות או סיטואציות, הריח מפעיל בנו זיכרונות הקשורים לרגשות.

ואם מדברים על רגשות, אי אפשר שלא לדבר על אהבה, תשוקה, משיכה. או בקיצור - אי אפשר שלא לדבר על סקס ואינטימיות...

הריח משחק תפקיד חשוב במשיכה המינית. מסתבר שככל שאנחנו יותר רגישים לריחות, הסקס שלנו משתפר החשיפה לריחות גוף (ונוזלי גוף ) מעשירים את חוויית הסקס ומגבירים את העוררות המינית, ולראייה יש לא מעט בשמי בוטיק המשלבים תווים אנימליים... אגב, מומחים טוענים כי לכל אחד חותם ריח ייחודי, ויש גם ריח שהוא השילוב של שני הפרטנרים יחד. בעיני זה הריח המנצח. אבל מה קורה כשריח הגוף, איך לומר, לא משהו? אולי הגעת לפגישה אחרי אימון? אולי נאלצת לעלות 10 קומות בבניין ללא מעלית? או אולי פשוט סיימת רק עכשיו יום מתיש של עבודה?

טאדאם!

קבלו אותו במחיאות כפיים (או במשיכת אפים, אם תבחרו) – הבושם האינטימי לאישה (ויש אחד גם לגבר).

כמה זה טוב?

בקבוקון קומפקטי, המכיל 10 מ"ל של ריח מופלא, על בסיס חומרים טבעיים, שנכנס לארנק ונראה כמו שפתון רגיל כדי שתוכלי לקחת אותו איתך לכל מקום. אם את רוצה אותו גם במגירה יש גם בקבוק גדול יותר של 30 מ"ל.

התזה אחת מהבושם הנפלא והריח מספיק ליממה שלמה!!!

הבושם האינטימי מתאים לנשים וגברים ומכיל חומר טבעי לגמרי המנטרל ריח זיעה ל 12 שעות!!!

המוצר הוא פיתוח ישראלי ולא נוסה על בעלי חיים.

אז איזה ריח היית רוצה שישלח את בן או בת הזוג שלך למבול של זיכרונות מתוקים גם בעוד שנים?




פוסטים אחרונים

הצג הכול
הורדה (1).png

עולם הבישום מרתק אתכם?

גם אותנו! הרשמו לקבל את כל הפוסטים ישירות לתיבת המייל שלכם 

Let the posts
come to you.

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page